Vaste Telefonie – Zakelijk

Contact

Vast bellen

Voor zakelijk vaste telefonie zijn er meerdere mogelijkheden voor een goede telefonieverbinding. De meest gebruikte zijn ISDN en VoIP.

 

ISDN

Bij ISDN worden gegevens getransporteerd over een koperen tweedraad-verbinding. Via deze verbinding kan meer worden getransporteerd dan bij een zogenaamde PSTN lijn (enkelvoudige koperen lijn).

Het belangrijkste onderscheid van ISDN ten opzichte van een analoge aansluiting, is de digitale signaaloverdracht van centrale naar telefoon. Hierdoor is het mogelijk over een enkele aansluiting meerdere telefoniekanalen aan te bieden. Een ISDN-2-aansluiting stelt twee kanalen ter beschikking, die volledig onafhankelijk van elkaar voor telefoongesprekken, fax of dataoverdracht gebruikt kunnen worden. Zo kan men bijvoorbeeld tegelijk telefoneren en op internet surfen.

VoIP

VOIP staat voor Voice Over Internet Protocol en is de verzamelnaam voor het spraakverkeer via internet. Met VoIP wordt spraak gedigitaliseerd en in datapakketjes via internet verzonden en vervolgens weer in spraak omgezet. U heeft dan ook geen aparte telefoonlijn meer nodig en uw personeel is een stuk mobieler. Telefoonnummers kunnen op elke gewenste plek op kantoor, maar ook thuis worden gebruikt. Hierdoor is het voor uw bedrijf mogelijk om aanzienlijk te besparen door afname van het aantal telefoonlijnen, vermindering van gesprekskosten en een grote toename van flexibiliteit.

 

Laat u adviseren door Groot Bespaar Advies

Groot Bespaar Advies zoekt graag met u uit of u nog goedkoper of op een betere manier vast kunt bellen. Hierbij kijken we naar het belgedrag van uw organisatie en de volledige infrastructuur. Op basis van deze informatie brengen we een onafhankelijk maatwerkadvies uit. U kunt nu alvast uw facturen insturen via onze contactpagina, zodat we direct voor u aan de slag kunnen.